1 Ekim 2010 Cuma

Muhallebi


Bu da böyle bir anım olsun diyerek yazıyorum.Havada rehavet yok.kesalet yok.ne zorum varsa yine mutfaktayım.Kulağımda sudays'in ağlamaklı sesi, gözüme kaçan tozları siliyorum.ne yaptığımı bilmeden, sabahın körü denecek saatte, uyuyamamanın hıncını tencerede ki muhallebiden çıkarıyorum.Pişen muhallebiyi suyla ıslattığım kalıba kaşık kaşık boşaltıyorum.muhallebi yumuşak huylu, girdiği her kabın şeklini alıyor.Anlıyorum ki sorun bende...bir gece soğukta bekleyince insanın bile aklı başına geliyor.sonrası yok.

*yazarın içine kapanamama gibi bi sorunu var.






6 yorum:

  1. sevgili yazarımın içine ferahlık ver Rabbim..

    YanıtlaSil
  2. MUHALLEBİ NEFİS OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK BANADA BEKLERİM İNŞ.SELAMETLE...

    YanıtlaSil
  3. muhallebileriniz çok güzel kalıptan çıkmış,tarifi de verseniz:)
    her türlü sosla ikram edilebilir.silikon kalıpmı kullandınız?

    YanıtlaSil
  4. ayyyy canıııım:)
    sen içine kapanma bloglara açıl içini dök rahatla
    hala sudaysi dinliyorsan neyi özlediğini anladım sanırım sen buraları özledin:)
    Rabbim kısa sürede tekrar nasip etsin de gel inşaallah güzel kardeşim pudingin sunumu çok şık olmuş ellerin dert görmesin
    sevgileeeer:D

    YanıtlaSil
  5. hayrünnissa hanım bu muhallebinin tarifini verseniz çok sevinirim,kalıpta tam kıvamı tutmuş denemeliyim,dr,oetkerin meyveli sosuyla harika pratik olur.

    YanıtlaSil