21 Şubat 2011 Pazartesi

Tatlı Pizza


bu akşam iki tarif ekleyecek kadar cömertim.ya da mutfağa kapanacak kadar içli.varın siz düşünün; çaylar bile benden...



Tatlı Pizza
malzemeler
*daha önce yapılan tart hamurundan artan elma büyüklüğünde bir parça.
*marshmallow, beyaz damla çikolata, bitter damla çikolata,fındık
*40 gr. ince kıyılmış çikolata
yapılışı
*tart hamuru, zeminine yağlı kağıt yerleştirilen kalıba iyice bastırılır.kenarları hafif miktarda yukarıya kaldırılır.
*çatalla içi delinerek kabarması engellenir.220 c ısıtılmış fırında 10 dk pişirilir.
*fırından çıkartılan tartın üzerine önce, ince kıyılmış çikolatalar serpilir.tartın sıcaklığıyla eriyen çikolatalar marshmallowların yapışmasını sağlacak.
*sonra sırasıyla; marshmallowlar ve çikolatalar serpilir.tekrar fırına verilen tart, marshmallowların üzeri kızarana kadar pişirilir.
*tamamen soğuduktan sonra dilimlenerek servis edilir.
Şifa Olsun!

9 yorum:

  1. Çok güzel gözüküyor. Bende evdeki marshmallowdan ne yapsam diye düşünüyordum. Harika filir. Özellikle çocuklar için en güzel yiyecek. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık. harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. GÖRÜNTÜ VE TABAK HARİKA.ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  4. marsmallow varsa işin içine tadından yenmez ki bu pizza şimdi:)
    Ellerinize sağlık gerçekten süper.

    YanıtlaSil
  5. ilk defa böyle bir tarif görüyorum,ilgimi çekti doğrusu.tadı güzeldir muhakkak,görüntüde konuşuyor zaten.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Muhteşem tek kelimeyle ellerine sağlık canım sev
    giler.

    YanıtlaSil
  7. hay aklınızla bin yaşayın.ne sevimli bişey böyle.

    YanıtlaSil
  8. artan kurabiye ve tart hamurları buzlukta ne kadar süre dayanıyor?

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim hanımlar.eksik olmayın.

    adsız; ben azami 1 ay beklettim.daha uzun dayanır mı bilemiyorum.

    YanıtlaSil