3 Mayıs 2010 Pazartesi

Biz bu haftasonu...


Biz (hatice, y. ve ben); bu haftasonu kahvaltı için maşukiyedeydik.Uzun zamandır tanıştığım fakat dün, yüzyüze ilk kez görüşebildiğim bu arkadaşlarımla güzel bir gün geçirdik.eğer yolunuz bu taraflara düşerse hatta haftasonu için bir programınız yoksa görmenizi ve köy kahvaltısını tatmanızı tavsiye edeceğim harika bir yer.Geniş bir arazi üzerine kurulan tesiste, çocuklar için çok güzel oyun alanları bulunuyor. ayrıca büyükler için salıncak, voleybol ve basketbol potası mevcut.Saatin nasıl geçtiği anlaşılmıyor, yemekten sonra arazide turlayabilir,temiz havanın keyfini çıkarabilirsiniz.yine aynı tesiste, içinde kaz ve ördeklerin olduğu gölet bulunuyor, göletin etrafını atla gezebiliyor veya balık tutabiliyorsunuz.Henüz çok yeni olan bungalov evleride hizmete girmiş.içerisinde ihtiyaç duyulabilecek herşey var ve çok şık dizayn edilmiş.Kalınmasa bile gezilmeye ve görülmeye değer yapılmışlar.
kısa günün karı "arda efe" oldu benim için.çok güzel pozlarını yakaladım ve annesinden ilk resmi iş teklifimi aldım:) ve çarşamba günü, kardeşlerimle birlikte gezmenin bir kez daha keyfine varmak için yola çıkacağım inş.Güzel fotoğraf ve anılarla dönmeyi umuyorum.selametle kalınız...





























*ilk ve son olanlar hariç,fotoğraflar y. ustaya aittir.

1 yorum:

  1. Geçen haftalarda buraya biz de gitmiştik.çok güzel saatler geçirdik,balık tutma keyfini biz de yaşadık.hatta bir tane tuttuk sonra da üzülüp geri bıraktık:)
    biraz uzak ama yakın zamnda tekrar gitmeyi düşünüyoruz:)

    YanıtlaSil